להזמנות:
03-7367676

צור קשר קטלוג תכשיטים חדשות מבצעים סוגי טבעות טבעת אירוסין עיצוב אישי תכשיטי יהלומים אודותינו דף הבית
בורסת היהלומים טבעות אירוסין
 

החיפוש אחר טבעת אירוסין בכדי להציע נישואין לאחת שלכם אינו חיפוש קל...
תמיד עולות השאלות, איזה טבעת לקנות לה?! איפה קונים טבעת אירוסין?! מה חשוב לדעת וכמובן כמה עולה טבעת אירוסין?!

טבעות אירוסין בורסהאם הגעתם לכאן תוכלו למצוא את כל התשובות בקלות, כי טבעת אירוסין קונים בבורסת היהלומים.
תוך כדי המחשבה על בחירת טבעת אירוסין ישנה גם המחשבה על הדרך בה תציע נישואין וכמובן שכל אלו צריכים להיות בסתר, שהיא לא תדע ובטח לא תחשוד, וההתרגשות...בשיאה...
אז מאיפה מתחילים?!
קודם כל לא מהמחשב הפרטי, מהסלולר או מהמחשב בעבודה, מחפשים רעיונות לטבעת אירוסין, אפשר לראות בגוגל מגוון רחב של דוגמאות, לשמור אותן במייל (כמובן במייל שבו אין לה גישה).
לאחר שבחרתם רעיונות או כיוון לטבעת, כדאי להתחיל להשוות מחירים, ברוב אתרי התכשיטים רשומים המחירים של טבעות האירוסין.
השלב האחרון הוא יום הרכישה, אל תמהרו לגשת לחנויות מותגים כי על שם משלמים, אתם יכולים לרכוש ישירות מיצרן תכשיטי יהלומים במחירים הרבה יותר אטרקטיבים מחנויות התכשיטים בהם גוזרים עליכם קופן של תיווך - אולי זה הרבה יותר נוח ופשוט ללכת לחנות תכשיטים קרובה אבל מדובר פה בחסכון של כ50% במחיר הטבעת.

טבעת אירוסין בורסה ליהלומים
הבורסה ליהלומים ממוקמת ברמת גן, זהו מתחם שגודלו כ 80,000 מ"ר ומאפשר ליהלומנים לנהל את עסקיו במסגרת מסודרת ומאוגדת (חברת שילוח,עורכי דין, חברות ביטוח, משרדי מכס ופיקוח ועוד...)

בורסת היהלומים ברמת גן היא חברה פרטית, "בורסת היהלומים הישראלית בע"מ", אשר הוקמה בשנת 1947, החברה מאגדת את אנשי המקצוע העוסקים בתחום היהלומים בישראל, החל מהיצרנים ועד לאלו המשווקים, וכיום חברים בבורסה למעלה מ3000 אנשי מקצוע בתחום.

איך בוחרים טבעות אירוסין !?
יש שני מרכיבים חשובים, האחד המחיר והשני הוא העיצוב
1. מחיר - טבעת אירוסין נע בין 3000 ש"ח ועד עשרות אלפי שקלים, כשהמחיר מושפע מדירוג היהלום וצבעו, אתם יכולים להקציב סכום בערך ועל פי כן לקבל את המוצר או שאתם יכולים לדרוש את האיכות ודירוג היהלום ולקבל מחיר בהתאם.
2. עיצוב - הדבר מאוד שונה בין אחד לשני, אך אם היא המיועדת לך סביר להניח כי אתה מכיר את הטעם שלה ובין היתר גם יכול לגשש, האם אהבת את זה או אהבת את האחרת? וכמובן להתייעץ עם גמולוג המומחה בעיצוב התכשיט, מה שחשוב לדעת זה האם הסגנון הוא קלאסי עדין או שהרצון הוא אחר טבעת עם נוכחות.

טבעות אירוסין  

 

טבעות אירוסין טבעות אירוסין מיוחדות טבעות אירוסין מעוצבות טבעות יהלומים

 

 

 
תקנון אתר
איי פי יהלומים - אודות
קונים זהב במזומן - קונים תכשיטי זהב ויהלומים
הבורסה ליהלומים ברמת גן
בורסת היהלומים טבעות אירוסין
 
 
קטלוג תכשיטים
 
טבעות יהלומים ואירוסין

טבעות יהלומים קלאסיות

טבעות אירוסין טוויסט

טבעות יהלומים יוקרתיות

טבעות יהלומים מיוחדות

טבעות יהלומים מעוצבות

עגילי יהלומים

שרשרת יהלום - תליון יהלומים

צמידי יהלומים - צמידי טניס יהלומים

קניית יהלומים

תכשיטי אבני חן

 
 
צור קשר להצעות מחיר ולתיאום פגישת יעוץ חינם על ידי מומחה גמולוגיה המוסמך שלנו.
 
שם:
טלפון:
מייל:
 
 
 
 
בורסת היהלומים טבעות אירוסין | טבעות אירוסין הבורסה ליהלומים, יצחק פנחסי יהלומים
 
 
טבעות אירוסין : טבעות אירוסין סוליטר : טבעות אירוסין טוויסט : טבעות יהלומים מעוצבות : טבעות יהלומים : עגילי יהלומים : תליוני יהלומים : צמידי טניס יהלומים : יהלומים : קטלוג טבעות אירוסין : קטלוג טבעות יהלומים : תכשיטי יהלומים : טבעות אירוסין מיוחדות : בורסת היהלומים : מתחם הבורסה ליהלומים : תכשיטי זהב ויהלומים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיטים בעיצוב אישי : צמידי יהלומים : טבעות יהלום : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיט יהלום : טבעת אירוסין : תליון יהלום : תליון יהלומים : עגילי יהלום : טבעות אירוסין קלאסיות : טבעות אירוסין מעוצבות : טבעות אירוסין במבצע : טבעות אירוסין מיוחדות : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין מחירים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין זהב לבן : תכשיטי אבני חן : טבעות יהלומים : טבעות אירוסין זהב לבן : טבעות אירוסין זהב צהוב : קונים זהב ישן במזומן : נגישות
© 2024 כל הזכויות שמורות | איי פי יהלומים, טבעות אירוסין ותכשיטים. כתובת: רח' ז'בוטינסקי 7, רמת גן, בורסת היהלומים. טלפון: 03-7367676