להזמנות:
03-7367676

צור קשר קטלוג תכשיטים חדשות מבצעים סוגי טבעות טבעת אירוסין עיצוב אישי תכשיטי יהלומים אודותינו דף הבית
טבעות יהלומים
 
ישנם כמה סוגים וסגנונות של תכשיטים הסגנון המודרני או הסגנון הקלאסי כל אדם נמשך לסוג שונה הסגנון המודרני הוא הסגנון האופנתי וזהו דבר המשתנה מזמן לזמן מה, אך אין כמו הסגנון הקלאסי שהוא עדין יותר וסולידי שאינו משתנה על פי התקופה.
ישנם זוגות אשר יעדיפו סגנון קלאסי ועדין יותר, ישנם זוגות שיעדיפו את הסגנון המודרני והנוצץ ביותר טבעות עם יהלומי צד אשר יעניקו לטבעת מראה יוקרתי.

טבעות אירוסין
ניתן לרכוש בעיצובים שונים וכך גם שילובים שונים, טבעת זהב עם יהלום, טבעות עם אבני חן ועוד, סוגי מתכות שונים (זהב, פלטינום, כסף), צורות וגדלים.
אם בחרתם לעטר את הטבעת ביהלומים או אבני חן, נושא השיבוץ הוא חשוב ממספר היבטים, עלות התכשיט ועיצוב התכשיט, מבחינה ויזואלית.

אחד הדברים שמעלה משמעותית את מחיר התכשיט, הוא ניקיון וליטוש היהלומים ושיבוצם בטבעת, תהליך השיבוץ חייב להיות מדויק, סטייה קטנה או חוסר מקצועיות יפחיתו את ערך הטבעת.

טבעות אירוסין יהלומיםסגנונות שיבוץ ועיצוב טבעות אירוסין לדוגמה:

  • טבעת צבעונית - טבעת אירוסין אופנתית כאשר האבן המרכזית היא אבן חן  צבעונית או לחלופין יהלום צבעוני ורוד, כחול, צהוב וכדומה  המוקף יהלומים לבנות.
  • טבעת סוליטר - טבעת זו היא טבעת קלאסית כאשר משובץ בה יהלום אחד בודד במרכז הטבעת.
  • שיבוץ יהלום שיניים – לרוב בטבעת אירוסין סוליטר, שיבוץ היהלום כשבדפנות שלו שיניים המקבעות את היהלום לתכשיט.
  • טבעת  שלושת היהלומים - טבעת זה  מסמלת את שלושת התקופות עבר, הווה, עתיד, לפני האירוסין, תקופת האירוסין, תקופת הנישואין, בטבעת  זו משובצים שלושה יהלומים.
  • טבעת פאווה / שטיח יהלומים -  טבעת זו משלבת אבנים קטנטנות שהצורף באומנות משקיע אותם בתוך הזהב מסביב לאבן הגדולה המרכזית השילוב בין הגדלים השונים של היהלומים יוצר טבעת מרשימה ויוקרתית, טבעת משולבת - טבעת זו משלבת בתוכה חומרים שונים . ישנם המשלבים  בטבעת זהב לבן עם זהב צהוב, ישנם המשלבים בזהב צהוב יהלום לבן.
  • טבעת עם שיבוץ מסילה- שורה עמוקה בתוך המתכת, לאורך הטבעת.
  • טבעת אירוסין בעיצוב אישי - טבעת זו יוצאת במהדורה אחת  ניתן ליצור טבעת בסגנון אישי שמתאים רק לכם הלקוח מתאים לעצמו את הטבעת המועדפת עליו.
  • שיבוץ אינוויזיבל – מעניקה לטבעת אירוסין מראה יוקרתי מאוד, שילוב של 4 יהלומים היוצרים מראה של ענק יהלומים נוצץ, היהלומים ישובצו בצפיפות ובלחץ.
ללא כל ספק, ניתן למנות עוד סוגים רבים של טבעות אירוסין ושיבוצים אך החשוב ביותר הוא לבחור גומולוג מקצועי שיעצב עבורכם את טבעת היהלום, לא להתפשר, על עיצוב וכמובן על מקצועיות מבחינת שיבוץ יהלומים, עבודה הדורשת ריכוז רב ודיוק, והדבר מתבסס על מקצועיות אך גם על מכשור מתאים. כך גם תוכלו לקבל אחריות על התכשיט לאורך שנים ללא חשש שאחת האבנים תיפול בדרך.

טבעות אירוסין יהלומיםהכי קל הוא לחפש טבעת אירוסין יהלומים זולה, אך לא צריך לחפש את הזול שיעלה יקר, אפשר למצוא טבעת אירוסין במחירים אטרקטיביים מאוד אם קונים מהיצרן, אצלנו בIP  יהלומים, תוכלו למצוא מגוון תכשיטי יהלומים וטבעות אירוסין בפרט במחיר זול משמעותית ממגוון חנויות תכשיטים.

 

 

טבעות אירוסין טבעות אירוסין מיוחדות טבעות אירוסין מעוצבות טבעות יהלומים
 
טבעות יהלומים
תכשיטים בעיצוב אישי
תכשיטי אבני חן - טבעות אירוסין אבני חן ויהלומים
טבעות אירוסין - תכשיטי זהב ויהלומים
עגילי יהלומים
צמידי טניס יהלומים
תכשיטי זהב ויהלומים
חנויות תכשיטים בורסת היהלומים
צמיד יהלומים לאישה
חנות תכשיטים בבורסה ליהלומים
 
 
קטלוג תכשיטים
 
טבעות יהלומים ואירוסין

טבעות יהלומים קלאסיות

טבעות אירוסין טוויסט

טבעות יהלומים יוקרתיות

טבעות יהלומים מיוחדות

טבעות יהלומים מעוצבות

עגילי יהלומים

שרשרת יהלום - תליון יהלומים

צמידי יהלומים - צמידי טניס יהלומים

קניית יהלומים

תכשיטי אבני חן

 
 
צור קשר להצעות מחיר ולתיאום פגישת יעוץ חינם על ידי מומחה גמולוגיה המוסמך שלנו.
 
שם:
טלפון:
מייל:
 
 
 
 
טבעות יהלומים | טבעות אירוסין יהלומים | טבעות אירוסין I.P.Diamonds, יצחק פנחסי יהלומים
 
 
טבעות אירוסין : טבעות אירוסין סוליטר : טבעות אירוסין טוויסט : טבעות יהלומים מעוצבות : טבעות יהלומים : עגילי יהלומים : תליוני יהלומים : צמידי טניס יהלומים : יהלומים : קטלוג טבעות אירוסין : קטלוג טבעות יהלומים : תכשיטי יהלומים : טבעות אירוסין מיוחדות : בורסת היהלומים : מתחם הבורסה ליהלומים : תכשיטי זהב ויהלומים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיטים בעיצוב אישי : צמידי יהלומים : טבעות יהלום : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיט יהלום : טבעת אירוסין : תליון יהלום : תליון יהלומים : עגילי יהלום : טבעות אירוסין קלאסיות : טבעות אירוסין מעוצבות : טבעות אירוסין במבצע : טבעות אירוסין מיוחדות : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין מחירים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין זהב לבן : תכשיטי אבני חן : טבעות יהלומים : טבעות אירוסין זהב לבן : טבעות אירוסין זהב צהוב : קונים זהב ישן במזומן : נגישות
© 2024 כל הזכויות שמורות | איי פי יהלומים, טבעות אירוסין ותכשיטים. כתובת: רח' ז'בוטינסקי 7, רמת גן, בורסת היהלומים. טלפון: 03-7367676